Організація освітнього процесу
Основні завдання роботи
на 2023/2024 навчальний рік:
- Забезпечення психологічної підтримки та супроводу учасників освітнього процесу під час воєнного та післявоєнного стану.
-Розвиток основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
- Створення оптимального предметно-просторового розвивального середовища, що сприяє формуванню навичок безпечної поведінки дошкільників.
Для педагогів:
- Проводяться методичні заходи, спрямовани на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення ефективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадження
- Створюються організаційні умови для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників
- Поглиблюється методична підготовка педагогів, активно впроваджуються в практику роботи досягнення психолого-педагогічної науки
Заклад дошкільної освіти є закладом загального типу. Напрям діяльності гуманітарний.
Заклад дошкільної освіти працює в україномовному режимі.
Організована освітня діяльність у ЗДО планується й проводиться відповідно до програмових завдань з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, здібностей дітей. Основними її формами є:
- заняття різних видів;
- гурткова робота;
- індивідуальна робота навчально-пізнавального спрямування у повсякденні;
- організовані дидактичні ігри у повсякденному житті;
- спостереження у повсякденні;
- пошукові ситуації у повсякденному бутті тощо.
Организована навчально – пізнавальна діяльність проводиться у формі занять, починаючи з 3-го року життя. Тривалість занять становить:
- для дітей третього року життя –до 10 хвилин;
- у молодшій групі – не більше 15 хвилин;
- у середній групі – 20 хвилин;
- у старшій групі – 25 хвилин.
Тривалість перерв між заняттями становить не менше 10 хвилин.
Тижневий розподіл занять розроблено на кожну вікову групу з урахуванням закономірностей у зміні працездатності, активності дитячого організму, особливостей перебігу уваги і т.д.
Планування освітнього процесу у ЗДО здійснюється за режимними моментами з урахуванням ліній розвитку, які базуються на інтегрованому підході до організації життєдіяльності дітей, що забезпечує змістовну цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення програмного матеріалу.
Розподіл занять на тиждень у 2023/2024 навчальному році
Види діяльності за освітніми лініями | Кількість занять на тиждень за віковими групами | |||
І молодша группа (від 2 до 3-х років) | ІІ молодша группа (від 3 до 4-х років) | Середня группа (від 4 до 5-ти років) | Старша группа (від 5 до 6-ти років) | |
Ознайомлення із соціумом | 1 | 2 | 2 | 3 |
Ознайомлення з природним довкіллям | 1 | 1 | 1 | 2 |
Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо) | 4 | 4 | 5 | 5 |
Сенсорний розвиток | 2 | - | - | - |
Логіко-математичний розвиток | - | 1 | 1 | 2 |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | 2 | 3 | 3 | 3 |
Здоров’я та фізичний розвиток* | 2 | 3 | 3 | 3 |
Загальна кількість занять на тиждень | 10 | 11 | 12 | 15 |
Додаткові освітні послуги на вибір батьків | - | - | - | - |
Гуртки | 1 | 1 | ||
Загальна кількість занять на тиждень | 10 | 11 | 13 | 16 |