Моніторинг - жовтень 2020р.

Моніторинг - травень 2021р.

Результати моніторингу якості дошкільної освіти:рівень засвоєння вихованцями КЗ "ДНЗ № 88" інваріантної частини змісту дошкільної освіти відповідно до Базового компонентаза освітніми лініями

Результати освітньої роботи з дітьми згідно проведеного аналізу наступні: загальний показник освітньої роботи на кінець 2020/2021навчального року відповідає достатньому рівню. Показники результативності знань дітей на кінець року представлено в таблиці

Упродовж травня 2021 року був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно до віку, вивчено стан підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, намічені заходи роботи з дітьми, які мають низький рівень підготовки та проведена відповідна робота.

Моніторингове дослідження розвитку дітей було проведено у всіх вікових групах закладу дошкільної освіти на виконання Базового компоненту дошкільної освіти. Педагогічне вивчення розвитку дітей здійснювалося згідно термінів складеного плану.

Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведені картку результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.

Вихователь-методист аналізувала та узагальнювала дані педагогічного вивчення на основі результатів моніторингу, на нарадах при вихователю-методисту були проаналізовані результати та за динамікою змін у розвитку дошкільників були визначені необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією Базового компонента дошкільної освіти, внесені корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому.

Середній показник виконання програми та БКДО за віковими категоріями на кінець навчального року загалом становить:

- у старших групах -3,1 балів (достатній рівень);

- у середніх групах –7,21% (достатній рівень);

- у молодших групах – 7,5 (достатній рівень);

- у групах раннього віку – 5,2 (середній рівень).

Зі зведеної таблиці результатів моніторингу видно, що найбільш сформованими по ЗДО є компетентності дітей за освітніми лініями:- "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі", «Дитина у природному довкіллі».

Найменш сформованою є компетентність дітей за освітньою лінією «Мовлення дитини» .

Повний аналіз результатів педагогічного діагностування дітей за освітніми лініями засвідчує позитивну динаміку рівнів розвитку дітей:

Аналіз якості освітнього процесу, рівня сформованості компетентностей дітей дошкільного віку за програмою «Дитина» «Впевнений старт» в групах середнього та старшого дошкільного віку, виконання Базового компонента дошкільної освіти за підсумками навчального року дає підстави вважати, що діти засвоїли програму, робота була вагомою та результативною, як результат – якісна підготовка дітей до навчання в школі.

Виходячи з вище зазначеного, рекомендується:

Рекомендації вихователям:

1. Працювати над реалізацією завдань програми «Дитина», «Впевнений старт» в групах середнього та старшого дошкільного віку, на виконання завдань Базового компонента дошкільної освіти.

2. Активно впроваджувати інноваційні методи та прийоми для підвищення мовленнєвої активності дітей.

3. Забезпечити батьківські інформаційні стенди необхідною консультативно-просвітницькою інформацією.

4. Проводити роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.

5. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які потребують підвищення рівня відповідних компетентностей.

Кiлькiсть переглядiв: 153