Моніторинг - жовтень 2021

Моніторинг - травень 2022

Результати моніторингу якості дошкільної освіти:рівень засвоєння вихованцями КЗ "ДНЗ № 88" інваріантної частини змісту дошкільної освіти відповідно до Базового компонента за освітніми напрямами в 2021/2022 навчальному році.

Результати освітньої роботи з дітьми згідно проведеного аналізу наступні: загальний показник освітньої роботи на кінець 2021/2022навчального року відповідає достатньому рівню. Показники результативності знань дітей на кінець року представлено в таблиці.

Упродовж травня 2022 року був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно до віку, вивчено стан підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, намічені заходи роботи з дітьми, які мають низький рівень підготовки та проведена відповідна робота.

Моніторингове дослідження розвитку дітей було проведено у всіх вікових групах закладу дошкільної освіти на виконання Базового компоненту дошкільної освіти. Педагогічне вивчення розвитку дітей не вдалося здійснити за планом, у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні.

Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведені картку результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

Вихователь-методист аналізувала та узагальнювала дані педагогічного вивчення на основі результатів моніторингу, на нарадах при вихователю-методисту були проаналізовані результати та за динамікою змін у розвитку дошкільників були визначені необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією Базового компонента дошкільної освіти, внесені корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому.

Середній показник виконання програми та БКДО за віковими категоріями на кінець навчального року загалом становить:

- у старших групах -3,2 балів (достатній рівень);

- у середніх групах –8,21% (достатній рівень);

- у молодших групах – 7,8 (достатній рівень);

- у групах раннього віку – 6,1 (середній рівень).

Зі зведеної таблиці результатів моніторингу видно, що найбільш сформованими по ЗДО є компетентності дітей за освітніми напрямами:- "Особистість дитини", «Гра дитини».

Найменш сформованою є компетентність дітей за освітнім напрямом «Мовлення дитини» .

Повний аналіз результатів педагогічного діагностування дітей за освітніми лініями засвідчує позитивну динаміку рівнів розвитку дітей:

Аналіз якості освітнього процесу, рівня сформованості компетентностей дітей дошкільного віку за програмою «Дитина» «Впевнений старт» в групах старшого дошкільного віку, виконання Базового компонента дошкільної освіти за підсумками навчального року дає підстави вважати, що діти засвоїли програму, робота була вагомою та результативною, як результат – якісна підготовка дітей до навчання в школі.

Виходячи з вище зазначеного, рекомендується:

1. Активно впроваджувати інноваційні методи та прийоми для підвищення мовленнєвої активності дітей.

2. Розміщувати на інформаційних стендах для батьків консультативно-просвітницьку інформацію.

3. Проводити роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.

4. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які потребують підвищення рівня відповідних компетентностей.

Кiлькiсть переглядiв: 122